Bandicam

 

Bandicam را می توان یکی از بهترین نرم افزار ها برای فیلمبرداری از صفحه نمایش سیستم های کامپیوتری دانست. فرایند ضبط ویدئو بسیار ساده و کامل است، یعنی کاربر می تواند به بهترین شکل ممکن از دسکتاپ و با چندین کیفیت و با کمترین حجم ممکن فیلم برداری کند و این فایل را در سایت های اشتراک فیلم، مانند Youtube به اشتراک بگذارد.

نرم افزار Bandicam همچنین توانایی گرفتن عکس از صفحه نمایش را نیز دارا می باشد. از ویژگی های کلیدی نرم افزار Bandicam می توان به محیط کاربری ساده و زیبا، توانایی ضبط ویدئو تا کیفیت 4K، پشتیبانی از Webcam، قابلیت فشرده کردن و کم حجم کردن ویدئو در مرحله پایانی، توانایی ضبط ویدئو تا بیش از 24 ساعت اشاره کرد.

از دیگر ویژگی های Bandicam که شامل پشتیبانی از کلید های میانبر، پشتیبانی از 2 کیفیت محبوب یعنی MP4 و AVI، اِشغال نکردن زیاد RAM و CPU سیستم، توانایی ضبط مراحل بازی، توانایی ضبط ویدئو با کیفیت خارق العاده ی 2160 × 3840، امکان اعمال تنظیمات مختلف بر روی نرم افزار و رایگان بودن آن می شود، بی شک این نرم افزار فیلم برداری از Desktop و ضبط ویدئو از سیستم های کامپیوتری را به یکی از بهترین نرم افزار ها در نوع خود و انتخاب اول اکثر کاربران تبدیل کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: